Veelgestelde vragen

  • 5 sterren op basis van Google reviews

FAQs

Gaat mijn training ondanks Covid-19 door?+ -

Trainingen waarbij het minimumaantal deelnemers is bereikt, gaan altijd door. Afhankelijk van de op dat moment geldende maatregels en adviezen van de overheid zal de training klassikaal of virtueel worden gegeven. Hierbij is het uitgangspunt dat indien mogelijk de training klassikaal zal worden gegeven.

Indien de training virtueel wordt gegeven zorgen wij ervoor dat het format volledig is aangepast op deze wijze van trainen, inclusief extra pauzemomenten die gelegenheid bieden tot bijvoorbeeld een sanitair bezoek. Covid-19 heeft een significante versnelling gegeven aan de adoptie van de digitale wijze van trainingen. Zowel de deelnemers als wijzelf ervaren online trainen als erg succesvol en zullen dit dan ook zeker in de toekomst blijven aanbieden naast de klassikale varianten.

Wij blijven hierover in nauw contact met u en doen er alles aan om uw eventuele vragen te beantwoorden.

Waarom kiezen deelnemers voor Expandior Academy?+ -

Expandior staat garant voor kwaliteit. We werken enkel met ervaren domeinexperts die naast hun trainerschap nog met de spreekwoordelijke voeten in de klei staan. Concreet betekent dit dat zij een actieve rol spelen in de digitale transformaties van onze partners, dan wel dat zij een senior positie vervullen bij een toonaangevende organisatie. We vinden het cruciaal dat onze trainers de theorie kunnen omzetten in relevante tips & tricks uit de praktijk. Ook werkt Expandior samen met vooraanstaande opleidingspartners die hun strepen in de markt ruimschoots hebben verdiend.

Is het mogelijk om mijn deelname te verplaatsen of te annuleren?+ -

Na de bevestiging van uw deelname aan één van onze trainingen, kunt u:

– tot 30 dagen voor aanvang van de eerste cursusdag kosteloos annuleren;
– tot 20 dagen voor aanvang van de eerste cursusdag eenmalig kosteloos uw deelname
verplaatsen;
– tot 48 uur voor aanvang van de eerste cursusdag een vervanger aandragen.

U dient ons hierover per email in te lichten via academy@expandior.nl. Voor een nadere toelichting vragen wij u de Specifieke Voorwaarden voor Opleidingsdiensten te raadplegen. In elke situatie zullen wij ons uiterste best doen uw belangen zo goed mogelijk te waarborgen en met u in overleg te treden.

Wat zijn de vereiste voor het volgen van Online-trainingen?+ -

Om op een volwaardige wijze deel te kunnen nemen aan een online-training van Expandior, vragen wij u zorg te dragen voor de volgende zaken:
1. Een computer of laptop met stabiele internetverbinding van minimaal 15 Mbps.
2. Een (ingebouwde) video (webcam) en audio (microfoon) waarmee u zich goed zichtbaar en verstaanbaar kunt maken.
3. Een rustige ruimte waarin u ongestoord kunt deelnemen aan de training. Activiteiten aan uw zijde dienen de training niet te verstoren. Zo waarborgen we voor eenieder een waardevolle training.

Hoe weet ik of de training nog voldoende beschikbare plaatsen heeft?+ -

U hoeft zich geen zorgen te maken dat de inschrijfmogelijkheid van de door u gekozen training gesloten is. De gepresenteerde beschikbare plaatsen zijn actueel. Wij bellen u maximaal 24 uur na uw inschrijving om uw deelname definitief te bevestigen en in het geval het maximaal aantal deelnemers bereikt is, schalen we op met een extra training.

In welke taal wordt deze training gegeven?+ -

Expandior biedt trainingen zowel in het Nederlands als Engels aan. Op de pagina van elke specifieke training staat duidelijk vermeld welke taal voor die datum gehanteerd wordt.

In welke taal is het eventuele cursusmateriaal?+ -

Vanwege de samenwerking met internationale certificeringspartners is het cursusmateriaal overwegend Engelstalig. Afwijkingen hierin worden duidelijk met u gecommuniceerd.

Hoe verloopt het proces van examens/certificering?+ -

Dit verschilt per training. Doorgaans ontvangt u de toegangscode voor uw examen ten behoeve zich te certificeren uiterlijk binnen 48 uur na de afloop van laatste trainingsdag. Bij vragen of uitdagingen m.b.t. uw examen kunt u ons altijd bereiken, wij helpen u graag. Dit geldt ook in het geval u onverhoopt moet herexamineren.

Vanaf welk aantal deelnemers gaat de training door?+ -

Expandior hanteert een minimaal aantal deelnemers van 5 personen. De belangrijkste reden hiervoor is dat vanaf dit aantal deelnemers de interactie waar wij voor staan gewaarborgd kan worden. 14 dagen voor de aanvang van de eerste cursusdag brengen wij u op de hoogte als er een nieuwe datum gepland wordt. Als de training verplaatst wordt, behoudt u het recht om binnen 5 werkdagen na kennisgeving uw deelname te annuleren of voor een andere trainingsdatum te kiezen.

Wat zijn de trainingstijden?+ -

Onze trainingen starten doorgaans om 9:00 en eindigen om 17:00. Eventuele afwijkingen van deze tijden worden duidelijk met u gecommuniceerd.

Is de lunch inbegrepen bij de training?+ -

U kunt rekenen op een uitgebreide lunch en gedurende de dag staan uiteenlopende (fris)drankjes, koffie en/of thee tot uw beschikking. Deze kosten nemen wij voor onze rekening.

Waar wordt de training gegeven?+ -

In beginsel traint Expandior op haar eigen locatie in Amersfoort. Deze premium locatie ligt direct gelegen aan de A1 in directe nabijheid van de A28 en A27. De locatie kent voldoende parkeergelegenheid en is van alle gemakken voorzien. De training “Certified Professional Software Architecture (CPSFA-F) vindt plaats bij onze technology-partner OpenValue in Utrecht. Mocht een training op een andere locatie plaatsvinden, dan brengen wij u hiervan op de hoogte.

Wat is de studiebelasting van mijn training?+ -

Als je bij ons een training volgt wordt je niet meer belast dan maximaal 1 uur aan voorbereidingstijd. Voor de meeste trainingen is geen enkele voorbereidingstijd vereist. Wanneer je een gecertificeerde training bij ons volgt moet je er wel rekening mee houden dat je ook 1 a 2 uur, afhankelijk van het examen, moet reserveren om het examen af te leggen.

Moet ik lesmateriaal aanschaffen als ik een training ga volgen?+ -

Nee, je hoeft in geen enkel geval studiemateriaal aan te schaffen. Eventuele voorbereidingsdocumentatie die beschikbaar wordt gesteld, verstrekken wij digitaal.

Hoe weet ik zeker dat mijn inschrijving goed is doorgekomen?+ -

Na de online aanmelding voor één van onze trainingen, ontvangt u een mail met de bevestiging van uw inschrijving. Binnen 24 uur na uw aanmelding neemt één van onze Customer Success Managers telefonisch contact met u op. Tijdens dit gesprek nemen wij uw inschrijving rustig door, winnen informatie in die ons in staat stelt om de training nóg beter op uw behoeften af te stemmen en bevestigen uw deelname definitief. Nadat onze Customer Success Manager uw deelname heeft bevestigd, ontvangt u direct een bevestigingsmail met daarin alle relevante informatie voor uw deelname aan de training.

Zijn de getoonde prijzen inclusief of exclusief BTW?+ -

De getoonde prijzen zijn exclusief 21% BTW.

Wat zijn de betalingsvoorwaarden voor deze training?+ -

Wij hanteren een betalingstermijn van 30 dagen. Omstreeks 45 dagen voor aanvang van de eerste cursusdag ontvangt u de factuur. Schrijft u zich in binnen 45 dagen voor aanvang van de training, dan ontvangt u direct de factuur.

Geldt voor mij een bedenktermijn?+ -

Als jij je als consument inschrijft op een van onze trainingen, dan geldt er voor jou een wettelijke bedenktermijn van 14 dagen. Dit geldt ook als jijzelf de inschrijving doet en je werkgever betaalt de training voor jou. Wanneer jij ZZP’er bent geldt deze wettelijke bedenktermijn niet.

Wat zijn de meest populaire cursussen?+ -